PLAN PRACY W ROKU SZKOLNYM 2022 / 2023
Adres e-mail do pedagoga szkolnego:
pedagog@zkwk.pl
Pedagog szkolny Wioleta Kosznik
PONIEDZIAŁEK | 8:50 – 13:50 |
WTOREK | 8:30 – 9:30
10:35 – 15:00 |
ŚRODA | 8:00 – 12:35 |
CZWARTEK | 8:55 – 12:20 |
PIĄTEK | 8:30 – 12:20 |
Pedagog specjalny Adrianna Neubauer
PRZEDSZKOLE | SZKOŁA | |
PONIEDZIAŁEK | 7:45-8:45 | 13:40 – 14:40 |
WTOREK | 12:40-13:40 | 10:35 – 11:35 |
ŚRODA | – | 8:00 – 8:45 |
CZWARTEK | – | 11:30 – 12:30 |
PIĄTEK | – | 8:00 – 9:30
12:35 – 13:35 |
Pedagog specjalny Tomasz Grzyb
PONIEDZIAŁEK | 10:00 – 11:00 |
WTOREK | 9:40 – 11:40 |
ŚRODA | 9:40 – 10:40
11:45 – 12:45 |
CZWARTEK | – |
PIĄTEK | 10:40 – 11:40 |
Masz kłopoty z nauką?
Trudną sytuację w domu czy szkole?
Potrzebujesz wsparcia czy może wręcz przeciwnie – czujesz, że możesz się wykazać czymś ponadobowiązkowym,
tylko nie wiesz, jak i gdzie?
Wspólnie możemy zaradzić Twoim problemom!
Pamiętaj!
- Pedagog wysłucha Cię życzliwie i z uwagą.
- Zapewni dyskrecję i anonimowość.
- Pomoże znaleźć wyjście z trudnej sytuacji
Decydując się na rozmowę z pedagogiem masz prawo oczekiwać:
- Życzliwej uwagi, niezależnie od tego z jaką sprawą zwrócisz się do pedagoga.
- Uważnego wysłuchania Twoich problemów.
- Uzyskania informacji na temat swojej sytuacji, a także porady i pomocy.
Ważne!
-
Jeśli obok Ciebie ktoś potrzebuje pomocy, a Ty nie wiesz jak pomóc – zwróć się do pedagoga lub innej osoby, do której masz zaufanie!
Drogi Rodzicu
Zwróć się do pedagoga szkolnego gdy:
- Niepokoi Cię zachowanie dziecka.
- Chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich relacjach z nim.
- Masz pytanie dotyczące wyników w nauce dziecka i jego funkcjonowania w szkole.
- Jeśli dziecko ma problemy w nauce.
- Potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania.
- Masz pytania i nie wiesz do kogo się z nimi zwrócić.
- Szukasz pomocy w trudnych sytuacjach życiowych
Rodzice jako opiekunowie uczniów uczęszczających do naszej szkoły są partnerami w pracy wychowawczej nauczycieli.
Dlatego szkole bardzo zależy na naszej owocnej współpracy.
Pamiętajcie, że o problemach swoich dzieci należy głośno i otwarcie mówić, gdyż tylko wówczas możliwa jest skuteczna pomoc.